Friday, December 30, 2011

Last Assignment Dah Submit. Now I'm FREE

Poster kesayangan ku, rase macam tak nak submit pulak..ehhehe

Walaupun dah start study week, seminggu dua nie memang aku resah, cuz assignment terakhir masih ada, which is Poster TITAS. 


Sangat penat, cuz terpaksa buat sorang-sorang semua, cuma abstrak jer mintak sorang member tolong. Dah pulak tue, aku juga yang kena pergi print and aku juga yang kena hantar. Aku rasa macam aku pulak ketua kumpulan?



Harap, sape-sape yang jadi ketua kumpulan tue, mintak bertangungjawab la skit. Bila dah ada ahli kumpulan yang susah penat buat, at least ko tolong la pergi print and submit. Takkan nak goyang kaki jer. Tak rasa bersalah ker. Nie kerja berkumpulan bukan kerja persorangan.


Well, actually memang aku penat sangat, Cuz satu hari aku buat benda tue sampai tak tido, and siap jer aku rehat dalam dua jam and pukul lapan pagi terus siap nak pergi print. 


Modal untuk print ialah RM50, not bad la, cuz saiz A1. Well, apapun sekarang aku dah lega skit cuz tak payah nak pikir assigment ape dah and just need to focus on my final exam. Aku just harap, penat lelah aku selama satu semester dekat UNIMAS nie berbaloi.


Here is my Poster: 


Berposing di hadapan kedai print sambil dibantu model sambilan Kak Limah @ Halimah

2 comments:

Nur Hafiza Rahsid said...

cantik gilaaaaaa poster korang!!tersusun rapi ja.ape kabo la titas aku :(

Unknown said...

tima kasihhhh...heheh penat tau buat nie..heheheh

Post a Comment