Tuesday, December 27, 2011

Kenapa Nickname Aku Naz Carey?

POSE SEBELUM PERFORM DI MATRIK JOHOR. WAKIL MATRIK PERAK


Mula-mula cam kelakar pun ade, tapi lama-lama aku dah biasa dengan nama tue. Kalau nak tahu aku nie banyak Nickname. Tapi yang paling POPULAR of course la Naz jer, just name commercial je Naz Carey..hahahaha


Actually, kalau kawan - kawan kat umah panggil  aku Fahmi. Kalau dekat skolah menengah pulak, Nassrol. Masuk je matrik so aku dah start poyo skit, so orang terpakse lah panggil aku Naz.


Tapi disebabkan aku nie obses dengan lagu-lagu and teknik nyanyian Mariah Carey so mula la aku kawan aku bagi nickname Naz Carey. Sampai lecturer Matrik pun dah start guna name tue. Plus, kengkawan tutorial aku pun dah gune nama tue.. So aku tak kisah pun, rasa popular pun ada.hahhahhaha LOL


Well, aku tetap diri aku, walaupun aku akui aku sangat suke menyanyi sampai kalau dalam HOSTEL kat matrik tue, mesti bising satu level. Maaf nyer korang, kerana berkat kesabaran korang la aku improve banyak. Well, ada skali kena SERANG dengan jiran bilik... 


Dia masuk bilik kitorang dengan marah-marah skali bawak KAYU kat tangan. Mak OIIII... Dia cakap " Sape yang BISING " kawan aku yang tumpang karok gan aku terus trauma/mengigil tapi aku selamber DERK cakap. Ni ha speaker laptop bising....


Yang pelik, dia cam caya pulak. Dia blah cam tue jer..SIALLLL..LOL 


Sumpah lepas tue kawan aku TRAUMA. Terserempak dengan budak tue pun dah takut..ahhahahha sial la.

Enough said, actually biler buat kerja EDITORIAL aka selaku EDITOR website aku, aku guna nickname NazC.. ehhehehe LOL

Tapi aku tak leh blah kalau orang panggil aku FAHMI, aku rase cam budak-budak lak. Cuz nama tue famous TIME aku kecik-kecik jer, so lepas ni aku tak nak sape-sape panggil aku FAHMI..


Nie la koleksi album Mariah Carey yang aku ada stakat nie, balik KL aku top up lagi. LOL.

No comments:

Post a Comment