Showing posts with label Experience. Show all posts
Showing posts with label Experience. Show all posts

Monday, January 16, 2012

On The Way Balik Rumah. Yeahhh

SUMPAH BERAT DOEH, MENYESAL AKU TAK SIMPAN DLM STORE


Alhamdullilah, time aku tulis entry  ini aku dah selamat berlibur di rumah. Hehhehe, so pada kengkawan yang still ada kat University tue, gud luck err for yur final exam.

Friday, December 23, 2011

Vocal Lesson: Pahit Manis Sebagai Student and Performer Part 2



Pada part two nie, naz just nak cita why I quite from being singer and quite from study vocal. Actually, sebab utama aku keluar dari agensi tue cuz sebab perbezaan idea/creativity and.... /bace dulu baru tahu...LOL

Thursday, December 22, 2011

Vocal Lesson: Pahit dan Manis Sebagai Student and Performer Part 1


Empat hari, selepas tamat pengajian di Kolej Matrikulasi Perak, aku tak ambil masa yang lama untuk kembali berkerja. Bagi aku, better do something to earn money rather than sit back at home and gain nothing. Well, short circuit aku berjaya dapat kerja di fast food restaurant which is McDonald.